wtorek, 2 grudnia 2014

Sposób na puszki - świeczniki lub pojemniki

Skoro mam coś wyrzucić to pięć razy się zastanowię zanim to zrobię. Tak jest m.in. z puszkami. Przetestowałąm już na nie wiele sposobów. Jednak najlepiej wyglądają pomalowane podkładem i oklejone albo ozdobione.

Potrzebne będą:
- puszki
- nożyczki
- taśma dwustronna
- wstążki (im więcej tym lepiej ;) - w tym jedna bardzo szeroka 


Zanim przystąpimy do pracy musimy się upewnić, że puszki nie mają wewnątrz ostrych brzegów, jeśli tak, to trzeba je zeszlifować. Zgejmujemy etykietę polewając wrzątkiem puszki albo (dla leniwych ;) wrzucamy do zmywarki. potem malujemy farbą w wybranym kolorze i odstawiamy do wyschnięcia. 

Za dekorowanie bierzemy się dopiero następnego dnia. Ja ten etap mogę pominąć, bo przy okazji odświerzania paru rzeczy na toaletce przemalowałąm też kilka puszek.

Zaczynam od pocięcia na fragmenty dwustronnej taśmy klejącej. Obmierzam potrzeby fragment wstążki i przyklejam - to będzie nasze miejsce łaczenia. Ja wybraąłm najbrzydsze, ponieważ akurat z jednej puszki klej uparciuch nie chciał mi sie do końca usunąć. 


Kiedy przygotujemy już wstążkowy podkład, zabieramy sie za węższe wstążki. Ja postępuję wg reguły od zewnątrz do środka i od najszerszej do najwęższej.  Poniżej efekty. 

Pozdrawiam

Ania











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz