sobota, 20 grudnia 2014

Wieniec Bożonarodzeniowy na drzwi

W Ameryce częściej można spotkać zawieszone na drzwiach wieńce w okresie bożonarodzeniowym. Mam nadzieję, że niedługo ta moda przyjmie się i u nas, bo nie ukrywam, że bardzo mi się takie ozdoby podobają. Początkowo miałam zapał na zrobienie wieńców z bombek, ale po pierwszych światecznych rozeznaniech przedzakupowych doszłam do wniosku, że muszę zrobić wieńce, których nie można kupić w sklepie.

Do przygotowania wieńców potrzebne nam będą:
- możyczki,
- różnokolorowe wstążki o kilku szerokościach,
- łańcuchy choinkowe,
- małe bombki,
- inne niewielkie ozdoby, przez które możemy przwlec wstążkę, aby nie mieć potrzeby korzystania z pistoletu na klej lub podobnych wynalazków :)
- podkłady styropianowe lub tekturowe na szkielet wieńców :)

Do dzieła!


Zaczynamy od stworzenia objętości za pomocą łańcuchów. Ja na jeden mały podkład zużyłam 4 małe łańcuchy. 


Zrobiłam dwie wersje wieńców, na styropianowym i tekturowym podkładzie dla porównania. I muszę przeynać, że wieńce na styropianie są o wiele stabilniejsze. 


Nawijamy, nawijamy, i jeszcze troszkę... Nie za dużo??? "Nie!, nie za dużo, ten będzie dla mnie" - Słychać z głebi pokoju :)


Pozostało już tylko dobrać kolorystycznie dodatki i wstążki. Wieńce gotowe.




Każdy ma inny charakter :) Robiłam je po raz pierwszy. W następnym roku bardziej zaszaleję ;) 

Pozdrawiam

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz